Det är en sjuk värld, lever i en sjuk tid
DATUM: 2014-02-25 | TID: 13:47:45 | KATEGORI: MY SECRETS


K a o s | Operationen gick tack och lov bra! Dessutom repar jag mig mer och mer för varje dag som går. Nu har jag dock åkt på jordens dunderförkylning, men det är sånt som händer. Min bästa vän lyckades också bli sjuk, men det kan också bero på att vi var ute igårkväll när vi fick för oss att dra till konsum. Vi hade en sjukt bra kväll igår, spårad, men väldigt bra!

Under kvällens gång tänkte jag extra mycket på två vänner av olika anledningar, och idag fick jag beskedet att en av dom har råkat väldigt illa ut. Det hugger till i en när man ständigt får dåliga nyheter, för numera är det bara skit som händer i den här stan. Alla mina tankar går till vederbörande, min andra vän som jag också tänkte på igårkväll samt alla andra som blir berörda. Finner inga ord.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?