Standing soldier
DATUM: 2014-02-18 | TID: 16:47:46 | KATEGORI: MY SECRETS

3 dagar kvar | Den här veckan har gått sjukt fort. Mina syskon kom hit till köping för att fira min 20-årsdag så har i princip bara umgåtts med dom. Har försökt att inte tänka på fredag när jag ska opereras, men idag har jag inte kunnat låta bli. Fått ett x-antal samtal från operationskordinatorn, min läkare och någon från medicinmottagningen. Helt ärligt är jag livrädd för operationen nu. Det känns så sjukt osäkert alltihopa med tanke på att dom som ska utföra operationen inte har varit med om det här förut. Jag är insatt på en helt ny medicin som inte många har kunskap om, vilket försvårar allt. Att jag dessutom är så här pass ung och har två blodproppar i lungorna som kan ställa till det försvårar allt ytterligare. Och mindre orolig blir jag inte av att veta att knappt dom som ska utföra operationen har någon koll på allt - just eftersom allt är så nytt för dom. Nya besked hela tiden, nya ordinationer som ändras konstant hela tiden. Sjukt skrämmande. Men det ska nog gå bra, det måste det. Vägrar lämna världen som 20-åring. Har jag överlevt allt annat skit som hänt i hela mitt liv ska väl inte det här ta livet av mig, hoppas jag. 

Nej dags för oboy & film för att ladda upp batterierna. Pusssss
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?