Ödet
DATUM: 2014-02-10 | TID: 00:35:27 | KATEGORI: MY SECRETS


Har möte med narkosläkaren imorgon bitti, vi ska gå igenom allt inför operationen. Om dagarna brukar jag försöka förtränga allt som händer just nu, för det är så mycket enklare att bara blunda för allting emellanåt. Men det är på nätterna, vid den här tiden, som ångesten kommer som en käftsmäll. Man tänker igenom allt i sitt liv, alla val man en gång tagit och inser att det mesta händer av en anledning. Jag brukar tro på det, att allt händer av en anledning och jag tror på ödet. Men just nu har jag svårt att hitta någon vettig anledning till allt det här. Det som verkligen inte fick hända har hänt och allting känns rent ut sagt meninglöst just nu. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?